Гарантія

Гарантія на предмети інтер'єру бренду Roche Bobois.

   Задля скорішого вирішення питання, будь ласка, зв'яжіться з шоурумом, де ви зробили покупку для отримання додаткової інформації.

Витяг з договору купівлі-продажу від 18.09.2023 п.4 щодо гарантійного терміну:

   Гарантійний термін меблів становить 1 (один) рік з дня підписання Сторонами Акту прийому-передачі меблів.
Гарантія здійснюється шляхом безкоштовного усунення дефектів або шляхом заміни дефектної частини (деталі) меблів в термін до 14 календарних днів від дати отримання про це письмової вимоги разом з документом, що засвідчує факт та дату придбання меблів, за умови, що пошкоджена деталь є на складі Продавця або коли меблі потребують реставраційних робіт. Якщо для усунення дефекту необхідно замовляти пошкоджену деталь у виробника, то термін виправлення дефектів становить 90 календарних днів або за згодою Сторін в інший термін.
  Гарантія поширюється тільки при виконанні Покупцем правил експлуатації (додаток до договору №1).
  Гарантія не поширюється на такі випадки:
- відсутність документів, що підтверджують придбання меблів (договір купівлі-продажу, акт прийому-передачі меблів, документи, що підтверджують повну оплату вартості меблів);
- меблі придбані більш ніж 12 місяців тому від дати акту прийому-передачі меблів;
- дефект виник внаслідок експлуатації меблів не за призначенням, неправильного або недбалого використання меблів або надмірного навантаження (в тому числі механічного пошкодження; впливу рідин, що роз'їдають поверхню виробу, спирту; підвищеної вологості приміщення; впливу високої температури);
- дефект виник внаслідок неправильного перевезення або встановлення меблів, якщо вони здійснювалися Покупцем самостійно.
  Претензії з розхитування деяких елементів меблів та/або зміні їх кольору і форми, Продавець не приймає за умови порушення        Покупцем умов зберігання й експлуатації меблів, викладених в Додатку №1. При попаданні на меблі прямих сонячних променів      Продавець не приймає претензій від Покупця по зміні кольору меблів.
  При виявленні дефекту і / або поломки, Покупець протягом гарантійного терміну має право звернутися з письмовою заявою до Продавця надавши при цьому документи, що підтверджують придбання меблів у Продавця.
  У свою чергу Продавець, зобов'язується усунути дефекти та / або поломки меблів, якщо на них поширюються умови гарантії, в обумовлені Сторонами терміни.