Шановні Покупці!
Зазначені правила розроблені для забезпечення незмінності функціональних і якісних характеристик придбаних Вами меблів протягом максимально тривалого періоду зберігання та / або експлуатації.
У процесі виробництва придбаних Вами меблів було докладено максимум зусиль для забезпечення якості меблевих виробів.
Ми розраховуємо, що Ви, зі свого боку, також докладете зусиль до збереження якості меблів, тобто будете дотримуватися цих правил зберігання та експлуатації.
1. Правила зберігання меблів:
1.1. Відповідно до ДЕСТ 16371-93 упаковані вироби меблів повинні зберігатися в критих опалювальних приміщеннях при температурі не нижче 2°С і відносній вологості 45-70% в положенні, зазначеному маніпуляційними знаками на упаковках.
1.2. Не допускається різка зміна умов зберігання - вплив високих і низьких температур, крайньої вологості і сухості повітря поза параметрами, зазначеними в п.1.1.
1.3. Упаковані вироби при зберіганні повинні бути захищені від механічних пошкоджень, забруднень, атмосферних опадів, впливу агресивних середовищ.
1.4. Не допускається зберігання упакованих виробів на вологих, холодних, гарячих поверхнях і поблизу від них (мінімальна відстань 0,5 м).
2. Правила експлуатації меблів:
2.1. Меблі рекомендується експлуатувати в приміщеннях з температурою повітря від + 5 до + 30 С і відносною вологістю 60 ± 15%.
2.2. Меблі не слід встановлювати близько до сирих і холодних стін або джерел тепла (мінімальна відстань 0,5 м).
2.3. Меблі та дзеркала повинні бути захищені від прямого освітлення сонячними променями, бо під його впливом змінюється колір і псується зовнішній вигляд виробу (можуть з'являтися тріщини лакового покриття, плями на дзеркалах).
2.4. Не слід ставити на поверхню меблів гарячі предмети без теплоізоляційної підставки.
2.5. Поверхні меблів слід оберігати від впливу рідин, особливо агресивних (спирт, ацетон, бензин, кислоти, луги, масла і т.п.). Рідину, яка випадково потрапила на поверхню, слід негайно видалити сухою тканиною.
2.6. Для догляду за скляними й дзеркальними поверхнями з декоративними малюнками слід використовувати тільки засоби м'якого впливу, що не володіють абразивною дією і не містять агресивних компонентів. Уважно читайте склад чистящих препаратів.
2.7. Видалення пилу та очищення полірованих і лакованих поверхонь меблів слід проводити сухою м'якою тканиною (фланель, міткаль) з використанням спеціально призначених для меблів неагресивних препаратів. Не допускається застосовувати для очищення поверхонь препарати з абразивною дією, соду, рідини, порошки й пасти, не призначені для догляду за меблями!
2.8. Меблі для лежання - ліжко (ДЕСТ 19917-93) - складається з функціональної частини, призначеної для впливу навантаження при експлуатації - решітка під матрацника на ніжках, матрац; а так само декоративної частини, яка не є опорним елементом - царги, спинки узніжжя й узголов'я ліжка. В конструкції ліжка використовуються навісні спинки. Не слід використовувати елементи декоративної частини ліжка в якості опори (спиратися, сидіти на них). Розміщувати ліжко рекомендується таким чином, щоб спинка узголов'я розташовувалася впритул зі стіною або іншою плоскою вертикальною опорою. Не рекомендується вставати ногами на ліжко, стрибати на ліжку.
2.9. При експлуатації корпусних меблів не допускається статичне вертикальне навантаження в одній точці на дно ящиків - більше 5 кг, на полиці (шаф, стелажів) - понад 10 кг, на стільниці - тумби - понад 20 кг.
2.10. Для збільшення терміну експлуатації виробу слід періодично змащувати направляючі рейки парафіном, регулювати петлі і замки вироби, а також підкручувати гайки, болти, шурупи при ослабленні з'єднань.
3. Умови здійснення гарантійного обслуговування:
Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом виправлення виробничих дефектів меблів протягом 12 місяців з дати підписання акту прийому-передачі. Відповідно до законодавства України усунення дефектів по гарантії здійснюються в термін до 14 днів від дати отримання про це письмової вимоги разом з документом, що засвідчує дату придбання меблів, а також безпосередньо самого дефектного товару (доступу до дефектного товару), або за згодою сторін в інший термін.
3.1. У разі виникнення претензій за якістю меблів необхідно подати письмову заяву з вимогою про усунення виробничих дефектів меблів.
3.2. Письмова вимога повинна містити такі дані: ПІБ покупця виробу, паспортні дані, адреса проживання, контактні телефони, назва виробу, дата покупки, опис виробничих дефектів меблів, дату і підпис покупця.
3.3. При відсутності у покупця документа, що підтверджує дату придбання меблів (товарного чека), гарантійний термін обчислюється від дати виготовлення меблів, зазначеної в гарантійному талоні.
3.4. При здійсненні гарантійного обслуговування дефектна деталь повинна бути повернута виробнику.

3.5. У разі якщо експертиза свідчить про невиробничий характер дефекту, виробник має право вимагати відшкодування витрат на проведення експертизи, а також пов'язаних з її проведенням витрат з транспортування і зберігання.
3.6. Виробничими дефектами виробу не є:
- особливості, обумовлені фактурою матеріалу або стилем виробу, такі як незначні (не впадають в очі) колірні відмінності або відмінності текстури елементів виробу (в т.ч. відповідні стандартам сучки, очціі, родові кільця);
- незначна колірна відмінність елементів виробу від зразків, представлених в каталогах та інших друкованих виробах, зумовлює особливості поліграфії;
- незначна колірна відмінність елементів виробу від зразків, виставлених в торгових точках, оскільки колір поверхонь в процесі зберігання та експлуатації може змінюватися;
- за вказаної вище причини, не є дефектом розбіжність за кольором з придбаними раніше меблями елементів на заміну або елементів за додатковими замовленнями;
- пошкодження і колірні зміни, що виникли в результаті зовнішнього впливу після отримання меблів у власність;
- звичайне стирання покриття в місцях частого дотику;
- ослаблення з'єднань, зниження рухливості петель і замків, ускладнення ходу дверей і ящиків в процесі постійного використання, викликані відсутністю догляду за виробом.

Ця гарантія не діє на дефекти, що мають наступне походження:
- якщо ушкодження викликане порушенням зазначених правил зберігання та експлуатації виробу;
- якщо виріб експлуатується в умовах, відмінних від нормальних умов експлуатації;
- якщо пошкодження сталося в разі форс-мажору, природного чи іншої катастрофи;
- якщо пошкодження виробу викликано ремонтом, також розбирання виробу особами, які не мають сертифікатів на надання таких послуг;
- якщо в процесі складання виробу не було дотримано інструкція по збірці;
- якщо протягом гарантійного терміну частина або частини виробу були замінені частиною або частинами, які не були вироблені або схвалені виробником.

У всіх зазначених випадках Ви можете скористатися послугою платної заміни пошкоджених елементів виробу.

Условия эксплуатации